Monday, November 12, 2012

do you love critters?

Hi everyone!
Here's another page that I made for getitscrapped.com. I had to use some critters, which is pretty easy for me since there are almost always some kind of critters on my pages, even if I'm not asked too. ;) And you, do you share my love for critters?? Which ones?


I decided to create a little scenery. :)
Here are some detail shots.










and my journaling, unfortunately in french. :)


See you soon. Thanks for coming by!

Marie-Pierre




1 comment:

Anonymous said...

Wow, tes textes, je crois que je vais t'engager pour écrire les miens, tu veux ? Dis oui, dis oui, tu vas voir c'est ben payant !!

J'adore les photos, même si certaines ne sont pas "parfaites" en terme de photographie, elles nous montrent VRAIMENT l'action et l,ambiance qui régnait lors de cette sortie imprévue et magique.J'aime que tu "oses" les mettres, moi dès qu'elle sont un peu floues, mal cadrées ou ... je pense même pas a m'en servir :( j'aime beaucoup, la petite scene en liege, je me demande bien où tu prends toutes ces idées ;)

bravo encore,

gen xxx